lauantai 8. joulukuuta 2012

Tänään on ihana ilta tiedossa ja oon ihan innoissani siitä!!!!!!! Vietetään siis pikkujouluja, mun läheisimpien ystävien:Ninan,Anetin,Kirstin ja Ellun kanssa. Mietittiin eri ravintola vaihtoehtoja ja päädyttiin ravintola Teatteriin (http://www.teatteri.fi/teatterin-grilli ), koska sinne voi ruokailun jälkeen jäädä vielä drinksu(i)llekin.




Ihana nähdä koko porukalla taas pitkstä aikaa... Viime kerrasta on jo liian pitkä aika ja paljon on ehtninyt tapahtua,joten puheenaiheet eivät varmastikkaan lopu kesken=). Niin ei ole käynyt vielä koskaan ja vahvasti epäilen sen olevan edes mahdollista.
Nämä ihmiset ovat tärkeimpiä ihmisiä mun elämässä ja tunnen olevani erittäin onnellinen ja etuoikeutettu että he ovat just mun ystäviä! Heidän kanssaan tiedän voivani puhua mistä vaan ja toivon heidän tietävän voivansa puhua mun kanssa mistä vaan.
Ystävä on mielestäni joku johon voi luottaa sataprosenttisesti, kenen kanssa voi jakaa sekä ilot että surut, ja joka tukee ja ymmärtää sillon kun itsellä on vaikeaa. Mielestäni liian helposti"viljellään" sanaa YSTÄVÄ, vaikkei kaikki täyttäisikään näitä kriteerejä. Kaikki voivat tietysti "laatia" omat kriteerit ja mennä niiden mukaan, mutta nämän mukaan mä yritän elää. Aika moni tuntuu kuitenkin pitävän kiinni ihmisistä hampain kynsin, vaikkei yhteistä olis enää ollenkaan, tai oltaisiin kasvettu erilleen jo kauan sitte. Itse olen myös syyllistynyt tähän, koska ei se helppoa ole myöntää ettei yhteistä enää vaan ole. Ihmisiä tulee ja menee elämän aikana, eikä aina tarvii "erota" kokonaan tai riidoissa. Välillä pieni välimatka saattaa jopa parantaa välejä. Joistain ihmisistä sitä myös iän myöta vaan kasvaa erilleen, eikä sekän ole paha asia. Mielestäni ei vaan kannata "hukata aikaa" sellaisiin ihmisiin jotka vaan imevät sut kuiviin,eivätkä itse tuo ystävyyteen mitään.Ystävyys on molemminpuolista ja jos se ei ole, se ei ole ystävyyttä!

Huh huh menipä syvälliseks=) Oon vaan oppinu itestäni niiiiin paljon vuosien varrella ja tajunnut että elämä on liian lyhyt hukattavaksi turhanpäiväiseen. Olen perus positiivinen ihminen ja ajattelen ensin aina kaikesta positiivisesti. Elämä on paljon mukavampaa niin=D. Kyllä mä sit aina välillä putoon korkeelta ja kovaa, mutta silti tää on mulle se oikea tapa...Kukin tyylillään. Iso kiitos siis kaikille ihanille ystäville mun elämässä, jotka aina autatte ja ootte siellä!!!Ootte parhaimpia!!!!<3


Tässä vielä iltaan sopiva biisi:

http://www.youtube.com/watch?v=uSD4vsh1zDA


 Heippa<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti