keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Kosmetiikka suosikit




Näin kosmetologina ihonhoito on ja on aina ollut tosi tärkee mulle. Mut on onneks siunattu hyvällä iholla, eikä mulla oikeastaan ikinä oo ollu muuta ongelmaa kun ihon kuivuus. Senki oon saanu kuntoon käyttämällä oikeita tuotteita.
Tässä siis vähän mun lemppari ihonhoitotuotteita...

Silmämeikinpoistoaine:

Vedenkestävän silmämeikin poistoon tarkoitettu, huippu tehokas, kevyt, raikas, ei jätä öljyistä tunnetta.


Kasvojen pesu:
Ihana vaahtoava voide joka puhdistaa kasvot erittäin tehokkaasti.
Kasvovesi:

Kevyt,raikas ja ihanan tuoksuinen(aamuin illoin)

Silmänympärysvoide:
Hmm...mulla on muutama suosikki..

Aamuun:

Aivan ihana, voidemainen,täyteläinen,super kätevä tuubi

Ihanan pehmeä,raikas koostumus joka jättää ihoon silkkisen pinnan,miinus purkista

Todella hoitava,kosteuttava,ihanan voidemainen,tehokas,plussaa kätevästä tuubista



Iltaan:

Kasvovoiteet:

Päivä:

Niiiiin ihana tuoksu,pehmeä,ravitseva,raikas,piristävä,ihana meikin alla..ei voi tarpeeks kehua!!!<3

Tämä oli uus tuttavuus jonka testasin lehden mukana saamani näytteen kautta..ihanan täyteläinen,ravitseva,raikas tuoksu ja  ihana meikin alla.

Yö:
Aivan loistava seerumi, joka riittää ihan yksistään kosteuttamaan ainakin mun kuivan ihon. Ihan muutama tippa riittää ja se on helppo annostella, pipetti korkin vuoksi. Riittoisuus ihan mieletön!!!!!

Ihana,raikas tuosu,koostumus kevyt mutta erittäin kosteuttava


Kuorinta:

Voidemainen koostumus, kunnon kokosilla rakeilla, silti meielestäni hellävarainen

Ihanan raikas tuoksu, paljon tehokkaan tuntuisia rakeita ja miellyttävä  voidemainen koostumus

Naamiot:

Olen huono käyttämään naamioita..en jaksa..Tykkään sellaisista jotka voi jättää ja hieroa loput ihoon.

Niin ihana tuoksu, kosteuttaa, ravitsee ja jättää ihon super pehmeäks:NAM
Vartalo:

Kaikkien aikojen kesto suosikki, maailman ihanin vartalovoide :



Niiiiin ihana sitrus tuoksu, koostumus kevyt ja hyvin imeytyvä, ravitsee ja kosteuttaa. Jättää ihon silkin pehmeäksi.
Tässä vähän kosmetiikka suosikkeja tällä kertaa. Mistä tuotteista te pidätte ja miksi? On aina kiva kuulla muiden mielipiteitä ja suosituksia ja testailla uusia tuotteita. Ens kerralla sit meikki postaus ehkä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti