keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Eilinen ilta oli mukava. Käytiin eka viemässä Juni Alexin vanhemmille ja he oli ihan innoissaan.

<3
Tämän jälkeen suunnattiin kohti keskustaa ja tennispalatsia.



Lippukassalla hieman säätöä kun olin tyrinyt lippujen kanssa oiken kunnolla..Tein varauksen netissä ja nykyään pystyy kätevästi myös maksamaan liput netissä jo, vaikka on sarjalippu. Siitä vaan näppäillään koodi ja maksu näkyy suoritettuna. (en tiedä kauan tämä käytäntö on ollut, mutta tosi kätevää).Noh, mä kattelin edes takas eri leffoja ja leffateattereita ja onnistuin vaaraamaan kinopalatsista, dubatun elokuvan, kun tarkoitus oli mennä kattomaan saman elokuvan original versio tennispalatsissa..Eli ei menny iha niinku strömsössä=)Saatiin kuitenki liput vaihdettua. 



Meillä oli vähän luppoaikaa ennen leffan alkua, joten käytiin Pizza Hutissa syömässä pizza palat.

Supreme<3


Sit käytiin viel hakemassa "vähän" namia...





Mun säkki, oho=)
Loppujen lopuks, kumpikaan ei syöny ku muutaman karkin, joten tänään illalla voi napostella niitä, samalla kun kattoo pakollisen linnan juhlat=). Noi punssikarkit, jotka näkyy tossa oikeassa ala-kulmassa,on mun all time favourit karkkeja. Ihan super hyviä!!!

Käytiin siis kattomassa "Rise of the guardians" (Viisi legendaa) animaatio ,ja se yllätti positiivisesti. Siinä on mukava tarina, hassut hahmot ja taas aikuisillekin juttuja. 



Leffan jälkeen mentiin Grill it:iin syömään, eikä tälläkään kertaa petytty. No mun ranskalaiset oli aika suolaisia..

Turha edes kattoa tätä ku aina otetaan kuitenki ne samat=D


Alex<3

Alkuun vähän leipää,nam

Mun pihvi

Alexin merenelävä grilli

Ruokailun jälkeen oli kyllä veto ihan veke mutta olo onnellinen. Käytiin hakemassa Juni kotiin ja  mentiin kutakuinkin suoraan nukkumaan..Zzzzz

Ulkona tuiskutti mukavasti vaikka kuvassa näyttää rännältä..

All in all, mukava ja rauhallinen ilta! Kiitos Alex,rrrrrrrakastan sua!<3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti